نمونه آزمایشی وانت سمند تولید می‌شود
 

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول گفت: نمونه‌های وانت سمند در دست ساخت بوده و تا چند ماه آینده برای انجام آزمون‌های اولیه آماده می‌شود.
میرجواد سلیمانی اظهار کرد: براساس این نمونه‌ها و پس از انجام فعالیتهای طراحی و تست، قالبهای اصلی و تجهیزات خطوط تولید سمند وانت با استفاده از دانش فنی داخلی، در مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو ساخته خواهد شد.
وی ظرفیت حمل بار وانت سمند را 800 کیلوگرم ذکر کرده و آنرا گزینه مناسبی برای تقاضای بازارخودروهای کار دانست.
قائم مقام ایران خودرو از تنوع موتورهای قابل نصب برروی وانت سمند خبر داد که شامل موتور ملی ef7 پایه گازسوز و بنزینی، موتورهای خانواده xu، موتور دیزل ملی و غیره است.
سلیمانی گفت: با تکیه بر تجارب و دانش فنی طراحی که طی اجرای پروژه‌های متعدد در مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید کسب شده، در طراحی وانت سمند روشهایی اتخاذ شده تا ضمن کاهش هزینه‌های اجرائی پروژه، این محصول در کمترین زمان ممکن به تولید انبوه برسد.
وی تصریح کرد: نمونه‌های اولیه این خودرو مورد آزمون قرار خواهد گرفت که پس از حصول اطمینان از تامین اهداف و استانداردهای مصوب ایران، تولید انبوه آن در ایران خودرو آغاز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1656
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 3126
بازدید ماه : 2944
بازدید کل : 465768
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2